Sara González Bernárdez 

Sara González Bernárdez graduouse en Lingua e Literatura Inglesas pola Universidade de Santiago de Compostela, onde obtivo tamén un Máster en Estudos Ingleses Avanzados e, na actualidade, leva a cabo estudos de doutoramento coa financiación do Ministerio de Educación. O seu proxecto de tese céntrase nas posibilidades do xénero fantástico como lugar de resistencia e expresión para identidades marxinais, e como isto impacta as súas representacións a través do mundo posible creado pola ficción. O seu traballo céntrase no caso da identidade feminina como caso de estudo, dado o seu interese pola teoría e crítica feminista; polo tanto, a súa investigación xira arredor dos conceptos de identidade, representación e empatía, aínda que traballou con esta terminoloxía en contextos tan variados como a literatura inglesa do século XVIII, a literatura contemporánea para xoves adultos, e novos medios tales como videoxogos ou fanfiction.

 

@: saragonzalez.bernardez@usc.es

CONTRIBUCIÓNS RELEVANTES:

González Bernárdez, Sara. “‘Other’ Readers, Other Worlds: The Female Experience of Fantasy Fiction”. ESSE Messenger, vol. 28-1, pp. 39-50. Summer 2019.

González Bernárdez, Sara. “«I didn’t offer to shake hands; no one would shake hands with a Jew […]»: Escapism and the Ideological Stance in Naomi Novik’s Spinning Silver”. Brumal. Revista de investigación sobre lo Fantástico, Vol. 7, No. 2, pp. 111-131. 2019.

“Graphic Novels as Contemporary Readings of Jane Austen’s Pride and Prejudice, or How Mr Darcy Became a Bishounen”. Delivered at the symposium Gender and the Graphic Novel, University of Barcelona, 2019.

“The Importance of Liminal Spaces for Liminal Identities: Sarah Hall’s Luxury Hour”. Delivered at the conference Borders, Intersections & Identity in the Contemporary Short Story in English, University of Santiago de Compostela, 2019.

“The Power of Metamorphoses: Flemeth’s Transformation in the Dragon Age Videogame Series”. Delivered at the seminar The Animal Trope: On Literary and Empirical Animals, University of Santiago de Compostela, 2019.

“The Other Through the Mirror: The Specular Dynamic of Fictional Representation”. Delivered at the Critical Theory panel of the AEDEAN Conference, University of Alicante, 2019.

“The Heroine’s Journey: Epic Fantasy and Female Representation in Samantha Shannon’s The Priory of the Orange Tree (2019)”. Delivered at the Gender Studies panel of the AEDEAN Conference, University of Alicante, 2019.